Medewerker Financiële Administratie (24 uur)

Solliciteer nu

Medewerker Financiële Administratie (24 uur)

Ben jij klaar voor een volgende stap in je financiële loopbaan en werk je graag in een organisatie die bijdraagt aan ontwikkeling en maatschappelijke impact? Dan is dit jouw kans! Wij zijn op zoek naar een nauwkeurige en leergierige medewerker voor 24 uur per week, die energie krijgt van cijfers, systemen én samenwerking.

Parttime · Heel Theek 5 werkgebied

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Je start je ochtend rustig op in ons mooie kantoor in gebouw de Bussel of thuis achter je laptop. Je opent de gezamenlijke mailboxen van Theek 5 en Theater de Bussel en je behandelt de ingekomen mails met afwisselende administratieve vragen van collega’s of leveranciers.

Ondertussen start je Exact Online op waar we onze administraties in voeren samen met Elvy – het digitale factuurverwerkingssysteem. Elvy importeert en verwerkt alle inkomende inkoopfacturen en met jouw scherp oog voor detail controleer je bedragen, leveranciersgegevens en kostensoorten zodat de boekingen correct en foutloos in Exact Online worden verwerkt. Zie je iets wat niet klopt, dan neem je contact op met de desbetreffende leverancier of collega om de gegevens compleet te krijgen.

De ochtenden vliegen voorbij, niet alleen met het boeken van inkoopfacturen van Theek 5 en Theater de Bussel, maar ook met het bijhouden van de inboxen en het opstellen van verkoopfacturen voor beiden organisaties. Je schakelt veel tussen systemen en programma’s zoals Sharepoint, Microsoft Office, Exact Online en Yesplan. Als je na een tijdje je weg hebt gevonden, zullen de taken verder uitgebreid worden met overige administratieve werkzaamheden waarmee je je collega’s van team Financiële Administratie gaat ondersteunen. Het is een hecht team waar jij volledig onderdeel van gaat uitmaken. 

Wie zoeken we?

Je bent zelfstandig, precies en houdt ervan als dingen kloppen. Je ziet het als een uitdaging om een foutloze administratie te voeren en denkt graag mee als iets efficiënter kan. Analytisch denken, digitale vaardigheid en het vermogen om verbanden te leggen zijn vaardigheden die daarbij onmisbaar zijn. Je bent communicatief sterk en  goede beheersing van de Nederlandse taal is noodzakelijk om effectief te kunnen communiceren met collega’s en leveranciers.

Je hebt een afgeronde mbo 4-opleiding in financiële richting en een aantal jaar werkervaring of je bent net afgestudeerd op hbo-niveau (richting financieel) en op zoek naar je eerste baan.

Een boekhoudkundige achtergrond en ruime basiskennis van Excel is nodig om deze functie goed uit te kunnen oefenen.

Je hebt al enige ervaring in financiële administratie en boekhouden en werkt makkelijk met digitale systemen. Ervaring met Elvy en Exact Online is mooi meegenomen, maar geen harde eis. Wij leren je graag de kneepjes van het vak. En we leren ook graag van jou!

Wat breng jij mee?

  • Je hebt een mbo 4-diploma in financiële richting óf een hbo-opleiding (bijv. Bedrijfseconomie of Finance & Control)

  • Je werkt nauwkeurig en zelfstandig

  • Je bent digitaal vaardig en pakt systemen snel op

  • Je communiceert helder en werkt graag samen

  • Je hebt oog voor verbeterkansen en wil je blijven ontwikkelen

Wat bieden wij jou?

  • Salaris: Tussen € 2.186 en € 3.239 bruto per maand (op basis van 36 uur), conform schaal 5/6 van de CAO (vanaf 1 juli 2025 + 3,75%). Inschaling is afhankelijk van ervaring.

  • Vakantietoeslag: 8%.

  • Eindejaarsuitkering: 4,5% (vanaf 1 juli 2025: 5%).

  • Aantal uren: 24 uur per week (flexibel in overleg vast te stellen).

  • Werktijden: Hoofdzakelijk tijdens kantoortijden, met de mogelijkheid om hybride te werken.

  • Contract: De aanstelling is in eerste instantie voor één jaar, met de intentie bij goed functioneren om een vast dienstverband aan te bieden.

  • Extra voordelen: 25 vakantiedagen (op basis van fulltime), pensioenregeling (middelloon), ruime opleidingsmogelijkheden en de mogelijkheid om hybride te werken.

Solliciteer

Wil je ons team komen versterken als medewerker Financiële Administratie? Dan horen we graag van je! Solliciteer uiterlijk 6 juli 2025 en stuur je motivatie en CV mee. De eerste gesprekken houden we op dinsdagmiddag 8 juli 2025 en een eventueel tweede gesprek op donderdag 10 juli 2025.

Heb je vragen?

Neem contact op met Hennie Koenen of Miranda Kamp, via het algemene nummer 085 - 744 10 52.

Samen leven gaat beter en plezieriger als iedereen meedoet en zich betrokken voelt. Theek 5 ziet het als haar opdracht om mensen te inspireren en te ondersteunen bij het ontwikkelen van kennis, vaardigheden en talenten. Taal, in de ruimste betekenis van het woord, zien wij daarbij als de sleutel. Theek 5 is dé organisatie om het verschil te maken, samen met inwoners en partners. Het cijfer '5’ in onze naam staat voor de vijf kernfuncties van de bibliotheek:

De bibliotheek als warenhuis van kennis en informatie

De bibliotheek als centrum voor ontwikkeling en educatie

De bibliotheek als encyclopedie van kunst en cultuur

De bibliotheek als inspiratiebron voor lezen en literatuur

De bibliotheek als podium voor ontmoeting en debat

Theek 5 wil een diverse en inclusieve organisatie zijn, net als de samenleving. Jouw talent is belangrijker dan je geslacht, gender(identiteit en -expressie), afkomst, leeftijd, geaardheid, handicap of chronische ziekte.

Onze website